Som en stor blå ballong

Alla inlägg under juli 2011

Av Isa Holgerson - 30 juli 2011 22:40

tjollahopp!


Jessica kom, ormen var på besök.. just den ormen kommer inte komma tillbaka..

Jessica stannar, ormen gjorde inte.. 


Bilden är tagen nu på kvällen, på bilden är Jessica!


enjoy!


 

Av Isa Holgerson - 30 juli 2011 02:55

Are you awake even if it's in the middle of the night?


Jag är iaf, men bara en stund till.
Drar mig mot sängen nu, har jobbat lite på en annans blogg nu, enligt mig fick den iaf ett lite bättre o mognare utseende :)


Bilden är från en promenad med Jessica, stötte på världens mysigaste katt som gärna ställde upp på massa bilder o gos!


http://enlitenflickaienstorvarld.bloggplatsen.se  


kolla o kommentera!


    

Av Isa Holgerson - 29 juli 2011 21:13

hellu :)


Ehm, jag vet aldrig hur jag ska börja skriva inlägg, jättejobbigt!!


Idag har jag iaf typ varit ute, eller ja, jag vaknade vid ett och gick in igen vid fyra, men under de tre timmarna va jag iaf ute! typ..


aja, dagens bilder är ifrån när jag var hemma, Jessicas hår, och bilden på mig själv är tagen igår natt någon gång :)


enjoy!


hug.


   

Av Isa Holgerson - 28 juli 2011 23:09





Som vanligt är jag seg på att uppdatera, men internet är sjukt segt här :)

Det har väl inte hänt så mycket sen senast, har varit ett par dagar i stan (kommer bilder), sen åkte vi upp hit till stugan igen..


Funderar på att dra mig ner emot sjön imorgon, kanske kommer ut på bryggan denna gången, var så sjukt mkt vatten förra gången.. Kanske få upp en fisk eller två, lite solbränna o tid till å tänka :)


Hörs!


       

Av Isa Holgerson - 22 juli 2011 23:53

Lite dålig uppdatering, haft mycket annat på gång.. Är ledsen för detta, hoppas DU *pekar* mår bra och har lust att följa med på min svenska sommar :D


Kram Isa!!  

Presentation


Isa Holgerson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards